Podjela prikupljenih donacija u Socijalnom dućanu u Gunji

English French German Italian Portuguese Russian Spanish

U Socijalnom dućanu u Gunji, volonterke Gradskog društva Crvenog križa Županja podijelile su prikupljene donacije najpotrebitijim korisnicima projekta.
 

Kao jedna od aktivnosti projekta „Humanitarni paket za Slavoniju 2“ provela se kampanja podizanja svijesti građana o prikupljanju donacija, koja je bila posebno pojačana u Tjednu Crvenog križa od 08. – 15. svibnja 2017.

Kampanja je provedena javnim objavljivanjem putem radijskog jingla „Vaš dar za pravu stvar“ koji se emitirao na lokalnim radio postajama svih društava Crvenog križa uključenih u projekt, video spota „Pogledaj oko sebe“ koji je predstavljen na Trgu kralja Tomislava u Županji u najavi kampanje podizanja svijesti građana te plakata i letaka koji su postavljeni na frekventne lokacije u mjestima partnerskih društava.

 

Prvi dio kampanje provodio se u dječjim vrtićima te osnovnim i srednjim školama gdje su tijekom kampanje društva Crvenog križa organizirala niz radionica na temu doniranja hrane i/ili osnovne materijalne pomoći za polaznike. Cilj je bio prikupiti određene artikle od kojih bi se sastavio paket, tako što će se iz svakog razreda donirati po jedna vrsta prehrambene namirnice za građane koji su u potrebi a nakon čega bi se artikli pakirali u kutije koje će se nabaviti za svako partnersko društvo koje je prikupilo donacije.

 

 

 

 

Drugi dio kampanje se odnosio na trgovačke centre, odnosno proizvođače hrane kojima je upućen dopis s opisom i ciljem projekta „Humanitarni paket za Slavoniju 2“. Potaknuli smo ih na doniranje kategorija hrane na koje ostvaruju pravo određenih olakšica, a to su:

 

  1. ako je hrana (koja podliježe označavanju roka trajnosti datumom „upotrijebiti do“) donirana u razdoblju od najviše tri mjeseca do isteka »upotrijebiti do« datuma,
  2. ako je hrana (koja podliježe označavanju datumom minimalne trajnosti) donirana u razdoblju od najviše tri mjeseca do najmanje sedam dana prije isteka datuma minimalne trajnosti ili
  3. ako nije prikladna za prodaju zbog nedostataka u kvaliteti, pakiranju, označivanju, masi ili drugih sličnih razloga, a koji ne mogu utjecati na sigurnost hrane.
  4.  

Tijekom kampanje, prikupljen je 221 komad različitih prehrambenih artikala te 4981 komad artikala s popisa za pakiranje. Količine koje su prikupljene: mesni narezak 14 kg, pašteta 14 kg, riblja konzerva 9 kg, tjestenina 300 kg, šećer 296 kg, riža 207 kg, brašno 378 kg, džem 19 kg, sol 111 kg, ulje 159 kg, juha 10 kg što zajedno čini 1.517 kg prikupljenih donacija.