Radni sastanak partnerskih organizacija projekta „Humanitarni paket za Slavoniju 2“
U Županji, 27. listopada 2017., održan je još jedan radni sastanak partnerskih organizacija projekta „Humanitarni paket za Slavoniju 2“, kojeg financira Fond europske pomoći za najpotrebitije (FEAD), putem posredničkog tijela, Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku.
Na sastanku su sudjelovali ravnatelji i predstavnici gradskih i općinskih Društava Crvenog križa, koji su partnerske ili suradničke organizacije projekta. Sudionici sastanka upoznati su produžetkom provedbe projekta za dodatna tri mjeseca te radnim zadacima koji su ispred njih.
Do kraja projekta, dogovorena je podjela dodatnih paketa higijenskih potrepština za krajnje korisnike projekta, oko 5.400 paketa. Zajedno s paketima higijenskih potrepština, dijelile bi se socijalne kuharice, koje je nositelj projekta, GDCK Županja u suradnji s Hrvatskim Crvenim križem osmislio i izradio. S obzirom na to da je jedna od aktivnosti projekta zaprimanje donacija od fizičkih i pravnih osoba, izrađene su platnene vrećice s oznakama vidljivosti projekta, koje će se podijeliti zajedno s donacijama, posebice s voćem koje zaprimimo od strane samih proizvođača.
Tijekom sastanka bilo je razgovora i o novom natječaju za ovakvu vrstu projekta, te je dogovorena prijava na natječaj u nadi da ćemo ovakav projekt provoditi i u narednim godinama.
Ravnateljica GDCK Županja, Marija Dugalić i voditeljica Službe za EU fondove i edukaciju Hrvatskog Crvenog križa, Anna Maria Radić iz Hrvatskog Crvenog križa, predstavile su IT platformu koju je izradio Hrvatski Crveni križ za potrebe poslovanja svih Društava Crvenog križa, u kojoj su ponuđene mnoge mogućnosti, a posebice izrada profila krajnjih korisnika kojima je pomoć najpotrebitija. U svakom trenutku, moći ćemo vidjeti tko su korisnici kojima je potrebna pomoć te identifikacija istih u što kraćem roku.
Dogovoreno je održati još jedan zajednički radni sastanak u prosincu ove godine te zajednička radionica s ciljem boljeg upoznavanja IT platforme i samog rada na njoj.
S obzirom na činjenicu da nakon završetka projekta, djelatnici FEAD projekta trebaju izraditi završno izvješće i prateću dokumentaciju, partnerske i suradničke organizacije zamoljene su na dostavu popratnih dokumenata.